Az email marketing első számú leckéje

Első sorban szolgáltatókkal és szakértőkkel dolgozom, olyan nőkkel, akik szeretnék minél több emberhez eljuttatni a TUDÁSUKAT. Ez a tudás lehet például a Canva használata, a tudatos gyereknevelés vagy épp a főzés.

Mint láthatod, egyiket sem az egyetemen tanulták.

Az érdeklődésük és a szenvedélyük irányította őket arra, hogy mára már bevételi forrássá vált a tudásuk.

Lehet, hogy benned is ott van ez a tudás?

Biztos vagyok benne, hogy igen és megdöbbentően kevesen merik ezt vállalni!

Ahhoz, hogy jól tudd ezt a tudást értékesíteni emailben 3 fontos dologra van szükség:

  1. a célközönséged számára releváns ajánlatra
  2. Tiszta és érthető pozicionálásra
  3. Bizalomra

„A bizalom a vállalkozás valutája”

Hallottad már ezt a mondást?

Nem hagyhatod figyelmen kívül, hogy az első két pont mellett meg kell lennie a harmadiknak is a vásárláshoz. Ezt elérni pedig sokkal több idő, mint az első kettőt.

A bizalmat ki kell érdemelni. Tehát hogyan érdemeld ki a bizalmat email tartalommal?

Íme néhány módja:

​Legyél segítőkész.
Mesélj történeteket.
Ossz meg bizonyítékot.
Legyél nagylelkű és nyitott.
Kezdeményezz beszélgetéseket.
Mutasd meg a szakértelmed, edukálj.
Ne titkold az arcodat, a személyiségedet.

És ez tényleg csak néhány dolog.

Minél többször tűnsz fel az email fiókban megbízható és hasznos tanítóként, annál mélyebb lesz a bizalom feléd.

Ha már csak meglátják a nevedet, tudni fogják, hogy az üzeneteidet megnyitva valami jó következik.

És ez nem jelenti azt, hogy ne tehetnél ajánlatot az üzeneteidben, hiszen bármelyik pillanatban elérkezhet valamelyik feliratkozód arra a pontra, amikor a segítségedre van szüksége.

Az a nagyszerű, hogy ez nem tűnik erőszakosnak és kényszeredettnek amennyiben az értékadás és a bizalom vezérel. A vásárlás egy értékcsere.

Ugye, máris kellemesebb így gondolni az eladásaid növelésére és az email marketingre?