Első sorban szolgáltatókkal és szakértőkkel dolgozom, olyan nőkkel, akik szeretnék minél több emberhez eljuttatni a TUDÁSUKAT. Ez a tudás lehet például a Canva használata, a tudatos gyereknevelés vagy épp a…
Így vonzd magadhoz az álomügyfeled
Tudnod kell, hogy kit szeretnél megszólítani. Nem nagy vonalakban. Pontosan. Mintha egyetlen emberhez beszélnél.
Az első számú ok, amiért félsz bármit megosztani az Instagramon
Írom ezt a bejegyzést és közben kicsit félek. Pedig 15 éve írok hasonló tartalmakat különböző internetes felületekre. Teljesen mégsem múlik el az érzés, viszont megtanultam kezelni.
Országokon átívelő márkaépítés: Hogyan kommunikálj külföldről a magyar közönséggel?
Észrevettem, hogy egyre több ügyfelem van, akik noha külföldön él, magyar közönségnek kommunikál. Hála a közösségi médiának, ezt könnyedén megtehetik, de vajon ők hogy élik meg a folyamatot? Hogy éli…
Kinek való a személyes márkaépítés?
A személyes márkádat akkor is építed, ha erre csak most ébredsz rá. Ezen a ponton két irányba haladhatsz tovább: gyorsan gátat szabsz neki és eltünteted az internetről a nyomodat, vagy…
Így készülök a nyárra vállalkozóként
Nemrég egy kedves ismerősöm azon viccelődött, hogy mindenki úgy készül a nyárra, mintha még iskolások lennénk, pedig felnőttként nem sok minden változik nyáron. Mielőtt kisiskolás gyerek anyja lettem, én is…
Az örökzöld blogbejegyzések a márkaépítők titkos fegyverei
Hihetetlen gyorsasággal pörögnek az online tartalmak és rengeteg új tartalomra van szükség a figyelem fenntartásához. Mégis az örökzöld tartalmak jelentik a vállalkozóknak, személyes márkaépítőknek az igazi kincset. Ezek a bejegyzések…
Az univerzális szabályok nem emelik ki a személyes márkádat
Meg tudod ugrani a saját korlátaidat? Képes vagy önreflexióra és fejlődni? Ki tudsz lépni az általános keretek közül? Ezeken múlhat a személyes márkád sikeressége.
A rendszeresség már nem elég a sikerhez
Néhány évvel ezelőtt még azt tanácsoltam azoknak, akik szerettek volna kitűnni a márkájukkal, hogy készítsenek rendszeresen tartalmat. Manapság azonban ez már kevés ahhoz, hogy áttörj az óriási online zajon.
Így indíts YouTube csatornát vállalkozóként
Hogyan tudja egy hazai vállalkozás kihasználni a YouTube adta lehetőségeket? Egyáltalán mennyi munkát jelent mindez? Csörgeő Eszter videó és YouTube specialista, aki őszintén hisz a felület erejében.