Sokan a mai napig azt gondolják, hogy a blog amolyan naplózást jelent, amiben az ember megírja, hogy mi történt vele. Azonban hidd el, hogy vállalkozóként a blogod nem is állhatna…
Blog
Hogyan találjon rád könnyedén az ideális ügyfeled?
Jól olvasod, hogy az ideális ügyfél talál rád és nem te találod meg őt. Ez fontos kiindulási pont, ha szeretnéd elkerülni, hogy vég nélkül házalj olyanoknál, akiknek igazából nincs szükségük…
Miért olyan fontos, hogy pontosan tudd, ki az álomügyfeled?
Ha az ideális ügyfélre gondoltam, akkor sokáig csak annyi jutott eszembe róla, hogy „valaki, akinek social media tartalomra van szüksége és kifizeti a szolgáltatásomat”. Gyakorlatilag tényleg mindent elvállaltam és ez…
Így készíts megragadó Instagram bio-t
Mi az, ami néhány másodperc alatt megfogja az új követőt, aki a profilodat nézegeti? Az Instagram bio. Persze csak akkor, ha jól írtad meg!
6 tipp, hogy többen fedezzenek fel az Instagramon
Nem tudom elég sokszor hangsúlyozni, hogy nem kell óriási követőtábor ahhoz, hogy sikeres legyen a vállalkozásod! A valódi kapcsolódás és elköteleződés sokkal fontosabb, hiszen nem influencer vagy, senki nem fizet…
A személyes és az üzleti történetmesélés nem ugyanaz
Amikor elkezdtem a történetmesélés (storytelling) felépítésében, funkcióiban elmélyülni, akkor nagyon hamar egyértelművé vált, hogy a személyes történetmesélés és az üzleti történetmesélés különválasztható. Noha hatással vannak egymásra, de sokan nem észlelik…
Milyen tartalmat adj ingyen, és melyikért kérj pénzt?
Tele vagy tudással és szeretnél minél több mindent megmutatni a követőidnek? Úgy érzed, hogy bizonyítanod kell, igenis értéket kapnak azok, akik tőled vásárolnak vagy részt vesznek a tanfolyamodon? Gyakran előkerül…
6 dolog, ami megkülönbözteti egymástól a szövegírót és a tartalomgyártót
Téged is összezavar, hogy copywritert (szövegíró) vagy inkább content writert (tartalomgyártót) keresel egy munkára? Nem vagy ezzel egyedül, hiszen a két szakma sokban hasonlít egymásra és könnyen lehet, hogy valaki…
Így építs személyes márkát introvertáltként
Sokszor kívántam már azt, bárcsak extrovertáltabb lennék, mert (látszólag), akkor minden könnyebb. Valóban így van? Mire figyelj vállalkozóként és hogyan irányítsd az energiád a legjobb eredmény érdekében?
Hány csatornán kell jelen lenned vállalkozóként?
Tanácsadóként sokszor találkoztam azzal a helyzettel, amikor a kimerült vállalkozó elmondja, hogy ő ott van Instagramon, Facebookon, TikTokon, YouTube-on, van blogja, hírlevele, és tudja, hogy „kéne” Podcast csatornát indítania, de…