Hogyan tudja egy hazai vállalkozás kihasználni a YouTube adta lehetőségeket? Egyáltalán mennyi munkát jelent mindez? Csörgeő Eszter videó és YouTube specialista, aki őszintén hisz a felület erejében.

“Egyrészről szerintem a YouTube beragadt egy olyan skatulyában, ami miatt nagyon sokan nem tudják elhelyezni, hogy egyáltalán ez a felület mire való és hogyan lehet használni. Nagyon különbözik a többi közösségi felülettől. Másrészt pedig szerintem nagyon sok tévhit és mítosz veszi körbe, hogy mekkora erőfeszítésre van szükség ahhoz, hogy valaki elkezdjen egy YouTube csatornát. Pedig nem kell drága felszerelés, nem kell hozzá új kamerát venned, kezdd el a telefonoddal! Sokkal nagyobb hangsúlyt kéne fektetni a stratégiára meg a tartalomra, mint a technikára. Én mégis azt látom, hogy a technika az, ami a legnagyobb elakadást jelenti nagyon sok embernél.”

Eszter szerint sokan meg akarják spórolni ezt a fejlődési utat és nem szabad azokhoz mérni magunkat, akik már 8-10 éve jelen vannak ott.

Ha szeretnéd meghallgatni a teljes beszélgetést, akkor irány a Pedig készen állsz Podcast csatornája!