Sokan a mai napig azt gondolják, hogy a blog amolyan naplózást jelent, amiben az ember megírja, hogy mi történt vele. Azonban hidd el, hogy vállalkozóként a blogod nem is állhatna ettől távolabb. Sőt, az egyik legfontosabb marketingeszköz a kezedben.

Ha jól csinálod a blogolást, akkor erősíteni fogja a márkádat és a weboldalad minőségi látogatásait. Ehhez azonban arra van szükség, hogy tervezetten és tudatosan készítsd el a tartalmaidat. Ha még mindig bizonytalan vagy, hogy miért van erre szükséged, amikor “senki” nem olvas blogokat, máris mondok 6 érvet mellette:

  1. Hosszabb tartalmakban tudsz elmélyülni a témáidban, így megmutathatod, hogy tényleg értesz ahhoz, amit csinálsz és megcsillogtathatod a személyiséged.
  2. A hosszú tartalmadat kisebb részekre bontva social media posztokat készíthetsz, így könnyebbé és gyorsabbá téve magadnak a rendszeres tartalomgyártást.
  3. A weboldaladra terelheted a követőidet és a hírlevél feliratkozókat.
  4. A tartalmaid évekig vihetik híredet az interneten új emberekhez eljutva.
  5. Ha megfelelően kereshetőek a posztjaid, akkor a SEO segítségével releváns közönséghez jut el a híred.
  6. Lehetőséget ad PR megjelenésekre, hiszen elképzelhető, hogy valahol idéznek majd a blogodról, átveszik az engedélyeddel az egyik bejegyzésed vagy meghívnak vendégszerzőnek.

Szerintem ezek eléggé nyomós érvek. Ráadásul blogolni gyakorlatilag ingyen van, csak az idődet kell rászánnod. Mit szólsz?